nuff

Cari laman web

Google

LAMAN UTAMA

TIGA Teras Ajaran Agama SESAT SYIAH (LA)


1. IMAMAH dan WILAYAH (ringkasnya Kepimpinan, Pemimpin dan Jajahan Yang diPimpin/ Wilayah yang diperintah) adalah percayaan asas agama SYIAH walaupun ianya adalah BASELESS- sebab itu kita lihat penganut agama syiah ini sangat GILER kepada JAWATAN dimanapun dan dalam pertubuhan apapun mereka berada dan anggotai.

2. TAQIYYAH - hidup yang kekal berpura pura, juga penyamaran yang berpanjangan dan sentiasa berbohong untuk mencapai matlamat dalam apa jua hal dan perkara yang mereka telah setkan di semua tempat dan waktu - makin kuat taqiyyahnya makin kuat iman kata PENDITA mereka, maka menjadi sukar untuk kita mengenali kaum syiah (la) kalau hanya sekilas pandang.

3. Muta'ah - adalah satu perzinaan yang dilakukan atas nama nikah (konon tujuanya untuk menghalalkan PERZINAAN yang mereka lakukan itu), dengan mak boleh, anak dengan bapa boleh, dengan isteri jiran boleh (lagi afdal kalau sisuami tak tahu), dengan pelacur boleh, dengan kanak kanak boleh, dengan binatang boleh, nak liwat isteri no hal (jadi kes yg didakwa sebagai ust pas liwat ierterinya itu admin syah orang itu adalah penganut syiah -sebab pada sunni semua itu terlarang) dan berbagai SO Ini adalah SALAH SATU CARA SYIAH nak PERAGKAP anak anak muda menganut agama SYIAH (LA).


4. Pengantin Pempuan diGALAKAN untuk DITIDURI oleh SANG PENDITA pada malam PERTAMA (jika dapat anak hasil persetubuhan dgn PENDITA anak itu adalah tergolong dari anak yg soleh), mereka yang tidak membiarkan Isteriya ditidur oleh pendita di malam pertama BUKANLAH SYIAH TULIN.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...