nuff

Cari laman web

Google

LAMAN UTAMA

kelakuan gila pendeta Syiah

Ajaran Syiah adalah ajaran yang dibangun diatas asas emosionalisme, provokasi, dendam dan histeria dengan membawa berbagai mitos sejarah yang direka reka dan ditokok tambah oleh Pendeta Syiah.

Berbagai kebohongan cerita yang dilakukan oleh para pemuka agama mereka terhadap pengikutnya, mereka melakukan demikian untuk dapat menarik simpati para pengikutnya, sehingga sedar atau tidak mereka membiarkan hati mereka terperangkap dalam kesedihan, tangisan dan ratapan. Tidak ada satu pun kelompok keyakinan dan pemahaman yang lebih buruk daripada Syiah dalam hal melakukan kebohongan, bahkan menjadikannya sebagai bentuk ketaatan beragama.

Permusuhan dan dendam yang terlihat pada keperibadian penganut Syiah ini merupakan hasil dari pemikiran yang tidak stabil, jiwa yang tidak tenang dan tidak tenteram sehingga melahirkan manusia yang tidak stabil Itu tercermin pada keperibadian mereka sehingga sanggup menyakiti diri sendiri. Keperibadian Syiah merupakan perpaduan antara pola pemikiran Yahudi dan tingkah laku Majusi.

Syiah bukan Islam
Sila Share dan Sebarkan

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...